Timp de șase luni, Veronica și Viorel Stegaru au fost unii dintre cei mai urmăriți oameni pe micul ecran, iar acest lucru le-a adus încasări de mii de euro. Mai mult decât atât, cei doi au câștigat enorm și din vizualizările pieselor pe care le-au scos pe YouTube.
Celebritatea și-a spus cuvântul în cazul soților Stegaru. Peste noapte, Vulpița și Viorel au devenit cele mai renumite personaje televizate din România. Cu prilejul emisiunii „Acces Direct”, Veronica și Viorel și-au concretizat un drum sigur spre un venit considerabil. Astfel, datorită audiențelor obținute în show, cei doi au avut de câștigat, de asemenea, sume importante de bani de la Antena 1.
Mai mult decât atât, a urmat succesul în muzică. Deși nu dețin calități vocale nici pe departe, cei doi au avut un succes răsunator prin lansarea mai multor piese alături de diverși artiști, precum Axinte de la „Vacanța Mare” și Rafaelo.
Cu ajutorul vizualizărilor de pe Youtube, Vulpița și Viorel au obținut venituri considerabile. Fiecare 1.000 de vizualizări costă o anumită sumă – să presupunem, în acest, caz că este vorba de 1 euro. În aceste condiții, Vulpița și Rafaelo au obținut în jur de 5.000 de euro de pe urma succesului lor.
Înainte de „Acces Direct”, Vulpița și Viorel trăiau de pe urma asistenței sociale, primind astfel câte 357 de lei lunar, pentru amândoi, la care se adăugau 82 de lei oferiți familiilor cu un singur copil, conform playtech.ro.